Dnes je   -   - 261 online - neprihlásený - odborná sekcia.
Macho a Chlapovič - Aukcie, Eshop, Investičné zlato

Novsie inzeraty na predaj 2 Euroviek - dojem

20 príspevkov / 0 nových
Skok na posledný príspevok
ak73
Neprihlásený
Seriózny obchodný partnerDlho sa neukázal
Existuje od: 08.07.2011
Príspevkov: 123
Novsie inzeraty na predaj 2 Euroviek - dojem

Zdravicko,

Hovorim, teda pisem len za seba, ale mam taky dojem, ze posledne 2-3 mesiace sa tu strasne rozmnozili inzeraty na predaj 2 Euroviek, vacsinou pamatne mince v obehovej kvalite. Ked som sa pred rokom zaregistroval, nebolo ich tolko takeho charakteru, co popisem v dalsom.

Nie je na tom nic zle, ked je tu vela takych inzeratov, na to je spravena tato stranka. Ale, pokusim sa vysvetlit o co mi ide. Ide zvacsa o novych pouzivatelov (newcomerov) ktory sotva sa zaregistrovali, daju hned inzerat na predaj 2 Euroviek - dovtedy s tym nemam ziaden problem. Problem je v tom, ze 95% takych newcomerov da inzerat s prehnanymi cenami a zvacsa na take mince, ktore aj zacinajuci zberatel Eurominci zozenie prvy tyzden svojej kariery z obehu, ako napr.: Slovenske pamatne mince na predaj; castokrat neuvedena kvalita UNC/non-UNC; maly konvolut bezne zohnatelnych minci za extremne prehnanu cenu; castokrat nepamatna 2 Eurovka z obehu na predaj a vacsinou prehnana cena. Nebudem citovat konkrete inzeraty, nie je tazke najst ich zopar hned na prvej stranke, ked vyfiltrujete Euro mince na predaj.

Potom niet divu, ze niektori dlhodoby pouzivatelia a zberatelia Eurominci - zase nebudem citovat a vymenovat, a nemyslim teraz seba Smile - ked uvidia taketo nove inzeraty od newcomerov, nevydrzia to, a daju komentar kritickejsieho charakteru, ako je bezne. Mne nevadia newcomeri, mne nevadi predaj. Mne vadi nevedomost tych ludi, ktori pravdepodobne sa zaregistruju a davaju sem inzeraty bezhlavo a bez rozmyslania, lebo niekde dozvedeli, ze niektore pamatne Euro mince maju hodnotu, a skusia stastie.

Co s tym? Snad by moderatori mohli ostrejsie sledovat newcomer inzeraty, a ak sa nastane popisana vec, trosku upozornit pouzivatela jednou spravickou s normalnym tonom, ze inzerat podobneho charakteru, veru na tejto stranke, nedava velky zmysel. Netreba nic mazat ci obmedzovat, ostro kritizovat. Kazdy zacinal nejako, a s tym uplne suhlasim. Ale tomu uz neuverim, ze vsetky inzeraty vyssie popisaneho charakteru vyplyvaju len z toho, ze pouzivatel je novy, ci mlady, ci neskuseny a zaroven zacinajuci zberatel. Ako posledne slovo, cely tento pokec je v kontexte s Euro mincami a zaroven nemienim zaukolovat ci nahodou kritizovat ziadneho moderatora a samozrejme cest vynimkam medzi newcomerov. Chcem otvarat len kratku diskusiu na temu.

A teraz ma mozete kritizovat a ukamenovat Smile.

lanci
Obrázok používateľa lanci
Neprihlásený
Seriózny obchodný partnerPartner stránkyTvorca katalóguÚčastník guláškyDlho sa neukázal
Existuje od: 20.09.2010
Príspevkov: 2345
moj nazor je,ze niekedy ked

moj nazor je,ze niekedy ked sa prihlasim a vidim tie inzeraty mam dojem,ze som na aukre.a v zaplave tych inzeratov,sa stracaju blogy,komentare atd....ja ked sa prihlasim automaticky kliknem na kde to zije a vacsinou ma privitaju inzeraty.myslim,ze by sa mohol spravit blog o eurominciach,kde by boli info o nich kupa,predaj.myslim,ze by sa to sprehladnilo.ja nemam nic proti zberatelom eurominci.sam som tak zacinal.

Ak federálnej vláde zveríte dozor nad Saharou, do piatich rokov tam bude nedostatok piesku.
Milton Friedman

Taťka
Obrázok používateľa Taťka
Neprihlásený
Seriózny obchodný partnerPartner stránkySkúsený zberateľÚčastník gulášky
Existuje od: 17.02.2011
Príspevkov: 2378
A aj niekto niečo predal?

A aj niekto niečo predal? Treba mať trpezlivosť, ja som si to nejak nevšimol, ale to je asi tým, že akonáhle zbadám niečo iné ako UNC, ignorujem to.
Okrem toho, kto aspoň trošku sleduje predaje tu na BM, nájde tých, čo predávajú za bezkonkurenčné cena a v najlepšej kvalite . . .

Smutné je, že hlupáci sú tak sebaistí a ľudia múdrí tak plní pochybností.
Russel

Senechal
Obrázok používateľa Senechal
Neprihlásený
Existuje od: 30.01.2010
Príspevkov: 4115
Lanci, nechcem, aby sa táto

Lanci, nechcem, aby sa táto diskusia zvrhla k téme krabičkovanie.

Môj názor na toto je, že nielen moderátor môže poskytnúť informácie o predávaných minciach nováčika. Každý, kto vie, kde hľadať, alebo vie poradiť by mu mohol bez vyzvania napísať.
Na druhú stranu aj nováčik, vedomý si svojej nedostatočnej informovanosti, si môže dať kúsok námahy a napísať najprv inzerát na ocenenie.

Matus1999
Obrázok používateľa Matus1999
Neprihlásený
Zablokovaný používateľ
Existuje od: 05.08.2011
Príspevkov: 735
Senechal

plne s tebou súhlasím. . . . Smile

Matus1999

Senechal
Obrázok používateľa Senechal
Neprihlásený
Existuje od: 30.01.2010
Príspevkov: 4115
Nedá mi nenapísať, že môj

Nedá mi nenapísať, že môj predchádzajúci príspevok sa netýka výsostne len euromincí. Mám pocit, že každý mal niekedy obdobie, v ktorom keď zbadal mincu starú xy rokov, tak si pomyslel, akú nesmiernu má hodnotu.

MilanBA
Prihlásený
Moderátor príspevkovSeriózny obchodný partnerSuper obchodný partnerPartner stránkyVIP 2012VIP 2013VIP 2014Účastník gulášky
Existuje od: 25.06.2010
Príspevkov: 3418
.

Priznam sa, aj mne je castokrat smiesne, ked niekto v obehu najde napr. slovenskeho "panacika" a hned to uteka predavat ako nieco nevidane.
Na druhej strane si treba uvedomit, ze vacsina ludi vnima mince len ako prostriedok, za ktory mu v obchode daju pozadovany tovar, a to je vsetko, co o minciach potrebuje vediet. Necudo, ze bezny clovek povazuje aj pre nas banalnu odchylku za vzacnost, na ktorej - ak motyka vystreli - mozno aj nieco zarobi.
Upozornit kazdeho novacika, ze ma nerealne ocakavania, nie je uloha moderatora. Vhodne formulovany komentar moze dat pod inzerat kazdy z nas.

"Ak sa neviete zmieriť s tým, že danému fenoménu nerozumiete a na jeho skutočné porozumenie nemáte mentálnu kapacitu, prikloníte sa prakticky k akémukoľvek vysvetleniu, len aby ste uľavili svojmu kognitívnemu diskomfortu."
Ján Markoš

lanci
Obrázok používateľa lanci
Neprihlásený
Seriózny obchodný partnerPartner stránkyTvorca katalóguÚčastník guláškyDlho sa neukázal
Existuje od: 20.09.2010
Príspevkov: 2345
senechal,ja nechcem

senechal,ja nechcem skatulkovat ziadne obdobie,ale myslim,ze by sa to tu sprehladnilo.nic viac.kazdemu sa paci ine obdobie,ved o tom numizmatika je.

Ak federálnej vláde zveríte dozor nad Saharou, do piatich rokov tam bude nedostatok piesku.
Milton Friedman

Taťka
Obrázok používateľa Taťka
Neprihlásený
Seriózny obchodný partnerPartner stránkySkúsený zberateľÚčastník gulášky
Existuje od: 17.02.2011
Príspevkov: 2378
Navrhujem funkciu antiTOP :-)

Navrhujem, aby sme v takomto prípade do komentára napísali jednoduché upozornenie "nereálna cena" a pridali odkaz na katalog BM kde sú ceny.
Najjednoduchšie by bolo dať antiTOP . . . funkcia, ktorá by automaticky odsunula inzerát s prehnanou cenou na pozíciu č. 100 na stránke "kde to žije" Smile tento antiTOP by sa dal použiť vo viacerých prípadoch, napríklad, keď niekto "tapetuje" stránku KTŽ. . . viem, že by to bola zas len práca navyše pre moderátorov, ale keby dostali bonz od uživateľa aj s linkom komu dať antiTOP, bolo by to celkom jednoduché.
Myslím, že to je dosť jemné upozornenie . . . čo vy na to?

Smutné je, že hlupáci sú tak sebaistí a ľudia múdrí tak plní pochybností.
Russel

tomi
Obrázok používateľa tomi
Neprihlásený
Seriózny obchodný partnerSuper obchodný partnerPartner stránkyVIP 2014Účastník gulášky
Existuje od: 02.02.2010
Príspevkov: 7641
hmmmm

toto vsetko navrhoval Karci a dostal sprchu.
tato stranka sa vola burza-minci, tak nech sa tu obchoduje ,vymiena, nech to nie je stranka len vyvolenych

...

jozo 9
Obrázok používateľa jozo 9
Neprihlásený
Zablokovaný používateľ
Existuje od: 27.04.2011
Príspevkov: 2449
Jeden príklad

Na druhú stranu aj nováčik, vedomý si svojej nedostatočnej informovanosti, si môže dať kúsok námahy a napísať najprv inzerát na ocenenie.[/quote]

Nováčik si dá oceniť napr. Rakusku RZ skúseny zberatel s xy hodnotienami mu napíše komentár že minca má cenu "nominál".Nováčik si klikne na jeho inzerát na porovnanie a ten zberatel chce za tu mincu o 20% viac.
Čo si má ten nováčik o tom myslieť?

shundra
Obrázok používateľa shundra
Neprihlásený
Seriózny obchodný partnerSuper obchodný partner
Existuje od: 28.04.2011
Príspevkov: 366
"...funkcia, ktorá by

"...funkcia, ktorá by automaticky odsunula inzerát s prehnanou cenou na pozíciu č. 100 na stránke "kde to žije"..."

Hlavny problem s tymto napadom je (aspon podla mna), ze je problematicke urcit objektivne, ze aka cena je este v poriadku... a aka cena je uz prehnana.

Taťka
Obrázok používateľa Taťka
Neprihlásený
Seriózny obchodný partnerPartner stránkySkúsený zberateľÚčastník gulášky
Existuje od: 17.02.2011
Príspevkov: 2378
nie je

100% nad katalog u euromincí napríklad. Alebo 50% . . . stačí určiť.
Ak je niečo okaté, ako slovenský panáčik z obehu na 10€, tak nie je o čom.

Smutné je, že hlupáci sú tak sebaistí a ľudia múdrí tak plní pochybností.
Russel

Senechal
Obrázok používateľa Senechal
Neprihlásený
Existuje od: 30.01.2010
Príspevkov: 4115
Návrhy na vylepšenia sú v

Návrhy na vylepšenia sú v inom okne...

swat
Obrázok používateľa swat
Neprihlásený
Seriózny obchodný partnerPartner stránky
Existuje od: 15.07.2010
Príspevkov: 1415
Komedia Toto vsetko sa uz

Komedia Smile Toto vsetko sa uz riesilo, resp. chcelo riesit a zopar ludi za upozornovanie novacikov dostalo nalepku "velka sestka" resp. skupina, ktora znechucuje zivot zacinajucich numizmatikov a tym padom skodi tomuto webu, lebo ludi odradzaju tuto predavat... Karel to chcel neskor riesit aj sofistikovanejsie a ako uz bolo spomenute, dostal sprchu. Je na Vas chlapci, aby ste si to sami usmernili komentarom, alebo spravou - drzim palce Smile

lanci
Obrázok používateľa lanci
Neprihlásený
Seriózny obchodný partnerPartner stránkyTvorca katalóguÚčastník guláškyDlho sa neukázal
Existuje od: 20.09.2010
Príspevkov: 2345
velka sestka?nikdy som

velka sestka?nikdy som nepochopil,kto tam vlastne patril,lebo som si nevsimol,ze by ta tzv sestka znechucovala zivot zacinajucim numizmatikom.karel to chcel riesit,to je pravda,ale vtedy nedozrel nato cas.podla mna ten cas, nastal teraz.

Ak federálnej vláde zveríte dozor nad Saharou, do piatich rokov tam bude nedostatok piesku.
Milton Friedman

ak73
Neprihlásený
Seriózny obchodný partnerDlho sa neukázal
Existuje od: 08.07.2011
Príspevkov: 123
Komentar od kazdeho

Suhlasim MilanBA s tym ze kazdy by mohol dat komentar na taketo prehnane inzeraty. No kolkokrat sa stalo uz, ze dotycny newcomer dal inzerat (v horsom pripade vytapetoval inzneratmi sekciu), dostal aj konstruktivne a slusne aj ostre pripomienky, a napriek pripomienkam nic sa nezmenilo. Castokrat, hlavne v poslednej dobe som pozoroval takychto newcomerov, zaregistrovali sa, hned inzerat(y) a potom sa ani tu neukazali.

Suhlasim s lanci, ze dost casto mozu taketo inzeraty iniciovat informacie z aukro, kde su casto velmi prehane ceny (provizia - neriesme).

Suhlasim s tomi: nech je to stranka pre kazdeho, ale ked uz nieco robim, snazim sa o to robit dobre a nekafrem do toho, ked tomu nerozumiem a snazim sa smiesnym sposobom dopracovat k zisku.

Takze asi riesenie je snad take, co bolo doteraz - komentare Smile.

Karel
Obrázok používateľa Karel
Neprihlásený
Seriózny obchodný partnerSuper obchodný partnerPartner stránkySkúsený zberateľVIP 2013Účastník gulášky
Existuje od: 27.06.2010
Príspevkov: 14588
Áno snažil som sa to

Áno snažil som sa to vyriešiť, ako viacerí uviedli, a aj by som to vyriešil, ale raz brabad napísal toto -
--------------------
Ani ja nehlasujem

14. február 2012 - 22:52 poslal brabad
Nie že by som mal niečo proti sade, ale nepáči sa mi že pokračuješ v tomto ťažení proti zberateľom euromincí a tak vnímam aj túto anketu.
Vešať naše komentáre niekde na blog Kremnice je nevhodné a hlavne ak reprezentujú vybranú časť naštvaných ľudí.
Že sa na to nenamotajú tí, čo tu o dreve počúvajú stále dookola tie halušky sa ani nečudujem. Škoda, že sme vtedy neschválili to delenie BM
na euro a bez eura, možno by si na stranu € s princípu ani nechodil a nečítali by sme tieto 300 sadové a iné komentáre . . . zázračné rezervácie . . .
skupovanie dreva . . .
Viac ti pristane, keď píšeš o dukátoch a mal by si sa toho držať a eura nechal na zberateľov, s ktorých si tak rád uťahuješ.
Čo ty na to?
A z druhej strany . . . robil som tu už zopár ankiet . . . v ktorej si ty zahlasoval? . . . Ak ty ignoruješ iných ľudí, nečakaj, že oni budú stáť za tebou. Toľko môj názor.
-------------------
... odvtedy sa k €minciam nevyjadrujem a neriešim ich tu. Sady a €mince predávam a kupujem mimo tento web.
Nebude o tom ďalej diskutovať, len reagujem na uvedené komentáre.

Som na numi dôchodku, nerušte ma, prosím. Numizmatika je zábava Smile

Taťka
Obrázok používateľa Taťka
Neprihlásený
Seriózny obchodný partnerPartner stránkySkúsený zberateľÚčastník gulášky
Existuje od: 17.02.2011
Príspevkov: 2378
A ja si to vážim . . . podľa

A ja si to vážim . . . podľa mňa to je takto lepšie. Numizmatika nerobí rozdiely.

Smutné je, že hlupáci sú tak sebaistí a ľudia múdrí tak plní pochybností.
Russel

mojemince
Obrázok používateľa mojemince
Neprihlásený
Seriózny obchodný partner
Existuje od: 05.05.2011
Príspevkov: 65
Co tak zavesiet lepsiu kategorizaciu inzeratov?

Mozno by len stacilo vytvorit kategorie inzeratov, podla toho kto uz toho kolko predal ... Ja osobne sa venujem len 2 - eurovym minciam a behom nejakeho mesiaca som pochopil, ze Milan BA je top predajca co sa tyka 2 - eurovych minci a Kamo prislusenstva k nim ... Preto vzdy ked pridem na burzu, tak skor ako kuknem do sekcie euro, tak najskor checknem Milanove a Kamove inzeraty ... Keby sa vytvorili kategorie inzeratov, podla kvality obchodnika, resp. jeho poctu uzavretych obchodov s pozitivnym hodnotenim, tak by bolo vsetko prehladnejsie a treba vytvorit aj kategoriu pre novacikov, kde, by bolo jedine miesto, kam by mohli ako new dat inzerat ... Niekedy sa aj tam nieco zaujimave najde, ale priznajme si ze ked to aj niekto checkuje, tak az vtedy, ked ma uz svojich top predajcov ocheckovany ... Myslim si ze delit kategorie podla poctu uzavretych obchodov by kopec veci odlahcilo - napr.: 1-10, 10 - 20, 20 - 30 kludne aj do 1.000.000 ... Samozrejme by to bolo aj naopak. Ak sa predajca nachadza podla poctu uspesne uzavretyych obchodov napr. v 100 - 200, tak by mohol inzeraty pridavat len do svojej kategorie az kym sa nedostane na dalsi level, aby sa tak zamedzilo bombardovaniu ze predajca naslaha svoj inzerat do vsetkych kategorii v nizsich leveloch.