Dnes je   -   - 135 online - neprihlásený - odborná sekcia.

Čo nás čaká nasledujúcich 7 dní:

Macho a Chlapovič - Aukcie, Eshop, Investičné zlato

Zvýšenie slobody na stránke

Vzhľadom na situáciu posledných dní, keď som tu čítal obvinenia z cenzúry až spiknutia, som sa rozhodol pre experiment - zrušenie všetkých moderátorov na stránke. V tejto chvíli už stránka nemá moderátorov, len jedného administrátora.

Pravidlá experimentu sú nasledovné:
- cez deň si tu píšte čo chcete,
- ja to večer po robote pozriem, a veci ktoré sú nehodné serióznej debaty zmažem.

Čiže cez deň tu bude absolútna sloboda, a večer relatívna Smile.

Som zvedavý Hurá

Komentáre

Re: Zvýšenie slobody na stránke

Šokovaný Šokovaný Šokovaný

Smutné je, že hlupáci sú tak sebaistí a ľudia múdrí tak plní pochybností.
Russel

Re: Zvýšenie slobody na stránke

Respektujem rozhodnutie admina.

Osobna sprava sluzi iba na vymenu e-mailov.

Re: Zvýšenie slobody na stránke

Kto bude čítať správy, keď si zrušil moderátorov? Šokovaný Šokovaný Šokovaný Neviem

Re: Zvýšenie slobody na stránke

Myslíš súkromné správy? Tie nikto nečíta, a technicky ich vie prečítať len admin.

Re: Zvýšenie slobody na stránke

Plus je zapnuté pravidelné mazanie správ z databázy, takže ak je niekto extra paranoidný, nech si ich maže, stránka ich nikde neskladuje. Cca 7 dní sa ešte zmazané správy vyskytujú v zálohách (stránka si udržuje 7 denných záloh dozadu), a po tomto čase odchádzajú do digitálneho neba Smile.

Re: Zvýšenie slobody na stránke

Správy v telke... O dvanástej, o piatej, teleráno, hlavné večerné... Smile

Re: Zvýšenie slobody na stránke

Aha, sedím si na vedení Smile. Idem si zobrať vitamíny. Vraj geriavit pomáha na rozum Smile

Re: Zvýšenie slobody na stránke

Teraz mám Mind Master. Vyzerá to ako prevodový olej z T-34, ale zaberá ako Red Bull intravenózne Smile

Re: Zvýšenie slobody na stránke

mne osobne sa to nepaci,ale tvoje rozhodnutie respektujem

...

Re: Zvýšenie slobody na stránke

tomi napísal(a):

mne osobne sa to nepaci,ale tvoje rozhodnutie respektujem

Za chvilu to tu bude sami iTerorista.

Štasťena praje odvážnym. Vergílius 70 - 19 pnl.

Re: Zvýšenie slobody na stránke

moderator je dobry na to, aby zasiahol pri bliziacom sa probleme. takto sa to bude riesit az vecer, ked uz bude x ludi dourazanych a aj offline. podla mna je to krok spat, ale tiez respektujem toto rozhodnutie

Re: Zvýšenie slobody na stránke

... nebuďte pesimisti ... každý ráno keď vstane, prečíta si pravidlá webu a bude sa nimi po celý deň riadiť, veď je to jednoduché ... Smile

Som na numi dôchodku, nerušte ma, prosím. Numizmatika je zábava Smile

Re: Zvýšenie slobody na stránke

Slado napísal(a):

moderator je dobry na to, aby zasiahol pri bliziacom sa probleme. takto sa to bude riesit az vecer, ked uz bude x ludi dourazanych a aj offline. podla mna je to krok spat, ale tiez respektujem toto rozhodnutie

Aj podľa mňa to nemôže bez moderátorov dlhodobo vydržať, ale krátkodobo to možno prečistí vzduch. Ak sa niekto nebude vedieť zmestiť do kože, bude to len jeho vizitka, a bude to tu svietiť celý deň (minimálne). Nebude sa môcť vyhovárať na spiknutie moderátorov, veľkej šestky, inkvizície, scientológie, či čo to tu bolo doteraz Smile.

Re: Zvýšenie slobody na stránke

... keď sa zajtra vráti z víkendu moja susedka a poviem jej, že náš admin zrušil moderátorov, tak od smiechu pustí do gatí ... Dievča Hurá ... už sa raz stala podobná vec a hodinu som ju nemohol utíšiť ... Dievča Smejem sa hlasno Smejem sa hlasno Smejem sa hlasno

Som na numi dôchodku, nerušte ma, prosím. Numizmatika je zábava Smile

Re: Zvýšenie slobody na stránke

Pridal si si riadny kus roboty, neviem či sa Ti Tvoja dobrota oplatí, zrejme máš pevné nervy.

Re: Zvýšenie slobody na stránke

No a mozno veri, ze ludia dostanu rozum, nebudu sa spravat ako rozmaznane deti a nebudu robit robotu ani jemu a kedze moderatori nie su, tak ani im.

R.

Re: Zvýšenie slobody na stránke

Stalker napísal(a):

Respektujem rozhodnutie admina.

Taktiež.

admin Burzy mincí

Re: Zvýšenie slobody na stránke

Súhlas.
Je to Andrejova stránka, čiže tu platia jeho pravidlá a rozhodnutia.
Ak sa to niekomu nepozdáva, má na to právo. No to je tak všetko.
Uvidíme ako sa to vyfarbí.

Si vis pacem, para bellum.
Acta non verba.

Re: Zvýšenie slobody na stránke

Mno, absolútna sloboda neexistuje, lebo od nej je len krok k absolútnej anarchii. Pravidlá stránky platia, kto tu chce pôsobiť, má psiu povinnosť ich rešpektovať. To len na pripomenutie.

Inak zaujalo ma, koľko hneď prišlo reakcií, že to tu bude samý iterorista a že sa budeme navzájom urážať... PREČO apriori tieto názory? Každý si svojím pôsobením a prejavom aj na tomto web priestore vytvára vlastné renomé. A myslím, že v prípade extrémne vyhrotenej situácie je admin pripravený zasiahnuť bezodkladne aj počas dňa.

Admin, držím Ti päste v rozhodnutí, ktoré (aj keď na skúšobný time) má povahu "šalamúnskeho", po včerajšej búrlivej nedeli. Možno by bolo vhodné trvanie experimentu časovo ohraničiť. Potom vyhodnotiť a podľa záverov prijať trvalé riešenie. Moja skromná úvaha.

Re: Zvýšenie slobody na stránke

branisko33 napísal(a):

Mno, absolútna sloboda neexistuje, lebo od nej je len krok k absolútnej anarchii. Pravidlá stránky platia, kto tu chce pôsobiť, má psiu povinnosť ich rešpektovať. To len na pripomenutie.

Inak zaujalo ma, koľko hneď prišlo reakcií, že to tu bude samý iterorista a že sa budeme navzájom urážať... PREČO apriori tieto názory? Každý si svojím pôsobením a prejavom aj na tomto web priestore vytvára vlastné renomé. A myslím, že v prípade extrémne vyhrotenej situácie je admin pripravený zasiahnuť bezodkladne aj počas dňa.

Admin, držím Ti päste v rozhodnutí, ktoré (aj keď na skúšobný time) má povahu "šalamúnskeho", po včerajšej búrlivej nedeli. Možno by bolo vhodné trvanie experimentu časovo ohraničiť. Potom vyhodnotiť a podľa záverov prijať trvalé riešenie. Moja skromná úvaha.

Naprostý súhlas Braňo, geniálna myšlienka a ten, kto neporušuje pravidlá webu a slušného správania ju musí len privítať!
Odrazím sa vo svojom príspevku od popisu stránky - ako funguje obchodovanie:
Predaj : keď niečo predávate,
Rezervované : keď ste tovar ešte nepredali, ale už je rezervovaný konkrétnemu záujemcovi,
Predané : akonáhle ste tovar predali, zmeňte kategóriu na predané,
Predaj - Neaktuálne : ak už tovar z akéhokoľvek dôvodu nie je na predaj,
Výmena, Výmena - Neaktuálne : ak ponúkate niečo na výmenu,
Dopyt, Dopyt - Neaktuálne : ak niečo hľadáte alebo chcete kúpiť,
Ocenenie, Ocenenie - Neaktuálne : ak si niečo chcete nechať oceniť.

Najviac kritizovaný moderátor Stalker si vysvetlil a spojil všetko, čo je uvedené polopaticky v horeuvedených pravidlách do jedného svojho základného pravidla, ktoré s mottom svojich príspevkov
" Zadarmo? Zadarmo je len kusok syra v pasci na mysi...."
dennodenne praktizuje spolu s okruhom svojho fanklubu a niekdajšieho vojenského pravidla:
Čítať neviem, písať neviem, ale vojnu tu vám ešte urobím!!!
Všetci inzerujúci, ktorí sa ohradili voči porušovaniu pravidiel v komentároch boli Stalkerom umlčaní s poznámkou vo význame: keď sa vám nepáči inzerovať na tejto bezplatnej stránke, choďte inam aj s vymenovaním iných stránok!!!
Vyháňať ľudí z bezplatnej stránky na platenú len preto, že majú názor odlišný od moderujúceho a že musia vždy strpieť všetko, bolo, je a vždy bude urážkou všetkých schopných ľudí od jedného egoistického svojského a podľa mňa neschopného moderátora vysporiadať sa vnútorne s tak významnou funkciou.
Stalker!
Vyštval si desiatky ľudí, ktorým nesiahaš ani po kolená z tejto stránky. Naposledy Marlena MG, predtým si mňa dočasne umlčal v blogu, keď si sa stal "hovorcom Milana BA" a na miesto toho, aby si nechal priestor pre jeho odpoveď na moju reakciu si vstúpil nehorázne do debaty iných komunikujúcich!!!

http://www.burza-minci.com/node/84986

Takymto umrncanym pristupom smerujes velmi rychlo , k tomu aby si oddychol od BM.
Naco to tu dookola vytahujes - zmazal si si stary blog, kde ti viac ludi napisalo, ze to co stvaras je komicke.Tak mame ti to tu napisat este raz?
Nie je to tu tvoj prvy problem, Moderator Milan ti velmi rychlo pripomenie ako ti pod tvoje fantasy citacie horibilnych cien podla katalogov 2 Euroviek v tvojich inzeratoch pisal, ze su to stropne ceny, to iste pri predaji bankoviek.
Kto Ti dal právo moje riadky nazvať "umrčaný prístup", keď iná možnosť ako písomné vyjadrenie k príspevkom iných je podľa Teba zbytočná? Keď na mňa niekto zautočí verejne, mám mu odpovedať do súkromnej schránky?
Nie a ešte raz nie.

Ak nedokážeš preglgnúť to, že existujú desiatky ľudí ako ja, ktorým nesiahaš po členky a stovky ľudí, ktorím nesiahaš po kolená s obrovskými životnými, alebo aj s obchodnými skúsenosťami na tomto webe, a namiesto sebareflexie
zase zacitujem miesto, kde som Ti dal na to príležitosť:

Šesť jednoznačných a serióznych odpovedí k mojej prosbe ocenenia a výmene skúseností bolo v závere ocenenia /http://www.burza-minci.com/node/84669/ dehonestovaných príspevkami, ktoré neriešili tému.

Namiesto numizmatiky sa začal riešiť prispievateľ.

Boli mi podsunuté aj nejaké výroky, ktoré som nepoužil ja. Otázky blogu ma stále zaujímajú

a vytváram aj priestor na napísanie vety

eurik1 sorry tým, čo písali o úplne iných veciach, ako bol stavaný inzerát na ocenenie a výmenu skúseností s nadobudnutím zbierky.
Veci ako predajnosť a likvidita o ktorých tam písali, keď cítili potrebu sa k nim vyjadriť som preto zaradil do tohoto blogu.
Preto...

Napíš koľkokrát si napísal na

http://www.euro-coins.tv/Vatican-Euro-Coinset-2012-Proof-with-50-Euro-go...
a koľkokrát
http://www.leuchtturm.com/epages/leuchtturm_eu.sf/de_DE/
že zdroje, spolu s katalógmi Novotného, ktoré ja eurik1 používam v predajných inzerátoch ako orientačné udávajú podľa Teba nezmyselné čísla?
Mne do množstva predajných inzerátov, aj keď ani v jednom som údaje neudával ako predajnú cenu aspoň desať krát. Čo je v rozpore s pravidlami webu citovať zdroje informácií?
Čo bráni potencionálnemu kupujúcemu napísať nižšiu cenu?
Nič, tak ako Tebe nik nebránil napísať ako "veľkému" znalcovi ponuku do http://www.burza-minci.com/node/86061 že ponúkaš 0,00 € po tom, čo tam svietila už ponuka vyššia?

Tvoje výroky k persónam a nie k minciam a numizmatike, cenovú ponuku na Širockého sokola na nulu vidí každý. /Napíš mi komu si ešte na tomto webe nulu prihodil, nenašiel som žiadnu/

Na záver perfektnej súťaže o zaujímavé regionálne platidlo Šs som napísal:
Re: Public relations blog ... Súťaž ... Dockyyyyyyyyyyyyyyyy

9. apríl 2014 - 21:26 poslal eurik1
Klobúk dole pred presnou trefou víťazovi, gratulácia výhercom 2. a 3. miesta, poďakovanie z celého srdca organizátorom-usporiadateľom ako aj sponzorom súťaže.
To, čo sa mi na tejto súťaži páčilo okrem samotného súťaženia bola korektnosť, slušnosť, pohodová atmosféra a veľmi hlboko zakopané vojnové sekery. Dúfam, že tam v hĺbke zhnili a rešpektovanie pravidiel tohto webu spolu s oddychom a dobrou náladou nás budú sprevádzať v každodennom stretávaní sa.
K tomu nám dopomáhaj "da" ...

Ďakujem adminovi za tento deň, keď budú mať zainteresovaní možnosť napísať svoje postrehy, prípadne nadviazať na môj príspevok, mať možnosť sa verejne ospravedlniť za popísané výstrahy a hrozby, ktoré s numizmatikou nesúvisia.
Som presvedčený, že nie množstvo moderátorov robí túto stránku takou zaujímavou spolu s dobrým administrátorom, ale ich kvalita. Zároveň aj verím, že pokiaľ nájde Stalker silu a uverí, že moje riadky nie sú pre jeho likvidáciu, ale pre jeho orientáciu, vedel by som ho po verejnom ospravedlnení ako moderátora naďalej rešpektovať. Šachy sú postavené - si /ste/ na ťahu.

€1

Re: Zvýšenie slobody na stránke

A ja som si naivne myslel že sa tu začne nalievať ROZUM .

Dokedy sa bude vyťahovať čo bolo ?

Asi tak.

Re: Zvýšenie slobody na stránke

branisko33 napísal(a):

Mno, absolútna sloboda neexistuje, lebo od nej je len krok k absolútnej anarchii. Pravidlá stránky platia, kto tu chce pôsobiť, má psiu povinnosť ich rešpektovať. To len na pripomenutie.

Inak zaujalo ma, koľko hneď prišlo reakcií, že to tu bude samý iterorista a že sa budeme navzájom urážať... PREČO apriori tieto názory? Každý si svojím pôsobením a prejavom aj na tomto web priestore vytvára vlastné renomé. A myslím, že v prípade extrémne vyhrotenej situácie je admin pripravený zasiahnuť bezodkladne aj počas dňa.

Admin, držím Ti päste v rozhodnutí, ktoré (aj keď na skúšobný time) má povahu "šalamúnskeho", po včerajšej búrlivej nedeli. Možno by bolo vhodné trvanie experimentu časovo ohraničiť. Potom vyhodnotiť a podľa záverov prijať trvalé riešenie. Moja skromná úvaha.

Klubuk dole Branisko, naozaj komentar upokojujuci situaciu.

Osobna sprava sluzi iba na vymenu e-mailov.

Re: Zvýšenie slobody na stránke

eurik1 vy by ste mali vyhladat pomoc a dat sa do ruk odbornikom, urcite Vam pomozu (elektrosoky a pod.)

Re: Zvýšenie slobody na stránke

Numizmat napísal(a):

A ja som si naivne myslel že sa tu začne nalievať ROZUM .

Dokedy sa bude vyťahovať čo bolo ?

Dovtedy, dokedy bude mať admin záujem poznať názory iných, lebo nie všetky sa mu vždy doniesli a boli zmazané pred tým, než si ich mohol prečítať. Veľkí ľudia robia veľké a aj odvážne rozhodnutia preto, že im na veci samotnej záleží.
Na základe znalosti negatívnych poznatkov minulých sa dajú robiť rozhodnutia, ktoré odstránia chyby minulosti a umožnia napredovať. Ak nevytiahnem skutočné veci z minulosti, budem tu za trepadlo a mlátiča prázdnej slamy. A ja taký nie som Numizmat.

€1

Re: Zvýšenie slobody na stránke

Tou prvou vetou si ma dostal pod stôl od smiechu. Admin je admin. On jediný ako vlastník stránky a človek za ňu zodpovedný môže všetko . Môže čítať zmazané a dostávať sa do histórie tak ako je potrebné .
Keď sa začne vyťahovať naozaj všetko ako chceš tak tu môže posledný zhasnúť svetlo.

Asi tak.

Re: Zvýšenie slobody na stránke

eurik1 napísal(a):
branisko33 napísal(a):

Mno, absolútna sloboda neexistuje, lebo od nej je len krok k absolútnej anarchii. Pravidlá stránky platia, kto tu chce pôsobiť, má psiu povinnosť ich rešpektovať. To len na pripomenutie.

Inak zaujalo ma, koľko hneď prišlo reakcií, že to tu bude samý iterorista a že sa budeme navzájom urážať... PREČO apriori tieto názory? Každý si svojím pôsobením a prejavom aj na tomto web priestore vytvára vlastné renomé. A myslím, že v prípade extrémne vyhrotenej situácie je admin pripravený zasiahnuť bezodkladne aj počas dňa.

Admin, držím Ti päste v rozhodnutí, ktoré (aj keď na skúšobný time) má povahu "šalamúnskeho", po včerajšej búrlivej nedeli. Možno by bolo vhodné trvanie experimentu časovo ohraničiť. Potom vyhodnotiť a podľa záverov prijať trvalé riešenie. Moja skromná úvaha.

Naprostý súhlas Braňo, geniálna myšlienka a ten, kto neporušuje pravidlá webu a slušného správania ju musí len privítať!
Odrazím sa vo svojom príspevku od popisu stránky - ako funguje obchodovanie:
Predaj : keď niečo predávate,
Rezervované : keď ste tovar ešte nepredali, ale už je rezervovaný konkrétnemu záujemcovi,
Predané : akonáhle ste tovar predali, zmeňte kategóriu na predané,
Predaj - Neaktuálne : ak už tovar z akéhokoľvek dôvodu nie je na predaj,
Výmena, Výmena - Neaktuálne : ak ponúkate niečo na výmenu,
Dopyt, Dopyt - Neaktuálne : ak niečo hľadáte alebo chcete kúpiť,
Ocenenie, Ocenenie - Neaktuálne : ak si niečo chcete nechať oceniť.

Najviac kritizovaný moderátor Stalker si vysvetlil a spojil všetko, čo je uvedené polopaticky v horeuvedených pravidlách do jedného svojho základného pravidla, ktoré s mottom svojich príspevkov
" Zadarmo? Zadarmo je len kusok syra v pasci na mysi...."
dennodenne praktizuje spolu s okruhom svojho fanklubu a niekdajšieho vojenského pravidla:
Čítať neviem, písať neviem, ale vojnu tu vám ešte urobím!!!
Všetci inzerujúci, ktorí sa ohradili voči porušovaniu pravidiel v komentároch boli Stalkerom umlčaní s poznámkou vo význame: keď sa vám nepáči inzerovať na tejto bezplatnej stránke, choďte inam aj s vymenovaním iných stránok!!!
Vyháňať ľudí z bezplatnej stránky na platenú len preto, že majú názor odlišný od moderujúceho a že musia vždy strpieť všetko, bolo, je a vždy bude urážkou všetkých schopných ľudí od jedného egoistického svojského a podľa mňa neschopného moderátora vysporiadať sa vnútorne s tak významnou funkciou.
Stalker!
Vyštval si desiatky ľudí, ktorým nesiahaš ani po kolená z tejto stránky. Naposledy Marlena MG, predtým si mňa dočasne umlčal v blogu, keď si sa stal "hovorcom Milana BA" a na miesto toho, aby si nechal priestor pre jeho odpoveď na moju reakciu si vstúpil nehorázne do debaty iných komunikujúcich!!!

http://www.burza-minci.com/node/84986

Takymto umrncanym pristupom smerujes velmi rychlo , k tomu aby si oddychol od BM.
Naco to tu dookola vytahujes - zmazal si si stary blog, kde ti viac ludi napisalo, ze to co stvaras je komicke.Tak mame ti to tu napisat este raz?
Nie je to tu tvoj prvy problem, Moderator Milan ti velmi rychlo pripomenie ako ti pod tvoje fantasy citacie horibilnych cien podla katalogov 2 Euroviek v tvojich inzeratoch pisal, ze su to stropne ceny, to iste pri predaji bankoviek.
Kto Ti dal právo moje riadky nazvať "umrčaný prístup", keď iná možnosť ako písomné vyjadrenie k príspevkom iných je podľa Teba zbytočná? Keď na mňa niekto zautočí verejne, mám mu odpovedať do súkromnej schránky?
Nie a ešte raz nie.

Ak nedokážeš preglgnúť to, že existujú desiatky ľudí ako ja, ktorým nesiahaš po členky a stovky ľudí, ktorím nesiahaš po kolená s obrovskými životnými, alebo aj s obchodnými skúsenosťami na tomto webe, a namiesto sebareflexie
zase zacitujem miesto, kde som Ti dal na to príležitosť:

Šesť jednoznačných a serióznych odpovedí k mojej prosbe ocenenia a výmene skúseností bolo v závere ocenenia /http://www.burza-minci.com/node/84669/ dehonestovaných príspevkami, ktoré neriešili tému.

Namiesto numizmatiky sa začal riešiť prispievateľ.

Boli mi podsunuté aj nejaké výroky, ktoré som nepoužil ja. Otázky blogu ma stále zaujímajú

a vytváram aj priestor na napísanie vety

eurik1 sorry tým, čo písali o úplne iných veciach, ako bol stavaný inzerát na ocenenie a výmenu skúseností s nadobudnutím zbierky.
Veci ako predajnosť a likvidita o ktorých tam písali, keď cítili potrebu sa k nim vyjadriť som preto zaradil do tohoto blogu.
Preto...

Napíš koľkokrát si napísal na

http://www.euro-coins.tv/Vatican-Euro-Coinset-2012-Proof-with-50-Euro-go...
a koľkokrát
http://www.leuchtturm.com/epages/leuchtturm_eu.sf/de_DE/
že zdroje, spolu s katalógmi Novotného, ktoré ja eurik1 používam v predajných inzerátoch ako orientačné udávajú podľa Teba nezmyselné čísla?
Mne do množstva predajných inzerátov, aj keď ani v jednom som údaje neudával ako predajnú cenu aspoň desať krát. Čo je v rozpore s pravidlami webu citovať zdroje informácií?
Čo bráni potencionálnemu kupujúcemu napísať nižšiu cenu?
Nič, tak ako Tebe nik nebránil napísať ako "veľkému" znalcovi ponuku do http://www.burza-minci.com/node/86061 že ponúkaš 0,00 € po tom, čo tam svietila už ponuka vyššia?

Tvoje výroky k persónam a nie k minciam a numizmatike, cenovú ponuku na Širockého sokola na nulu vidí každý. /Napíš mi komu si ešte na tomto webe nulu prihodil, nenašiel som žiadnu/

Na záver perfektnej súťaže o zaujímavé regionálne platidlo Šs som napísal:
Re: Public relations blog ... Súťaž ... Dockyyyyyyyyyyyyyyyy

9. apríl 2014 - 21:26 poslal eurik1
Klobúk dole pred presnou trefou víťazovi, gratulácia výhercom 2. a 3. miesta, poďakovanie z celého srdca organizátorom-usporiadateľom ako aj sponzorom súťaže.
To, čo sa mi na tejto súťaži páčilo okrem samotného súťaženia bola korektnosť, slušnosť, pohodová atmosféra a veľmi hlboko zakopané vojnové sekery. Dúfam, že tam v hĺbke zhnili a rešpektovanie pravidiel tohto webu spolu s oddychom a dobrou náladou nás budú sprevádzať v každodennom stretávaní sa.
K tomu nám dopomáhaj "da" ...

Ďakujem adminovi za tento deň, keď budú mať zainteresovaní možnosť napísať svoje postrehy, prípadne nadviazať na môj príspevok, mať možnosť sa verejne ospravedlniť za popísané výstrahy a hrozby, ktoré s numizmatikou nesúvisia.
Som presvedčený, že nie množstvo moderátorov robí túto stránku takou zaujímavou spolu s dobrým administrátorom, ale ich kvalita. Zároveň aj verím, že pokiaľ nájde Stalker silu a uverí, že moje riadky nie sú pre jeho likvidáciu, ale pre jeho orientáciu, vedel by som ho po verejnom ospravedlnení ako moderátora naďalej rešpektovať. Šachy sú postavené - si /ste/ na ťahu.

Prva moja veta bude bez ironie. Obdivujem tvoju energiu, naozaj v dobrom.
K ostatnemu splietas piate cez desiate, demagogickym sposobom utrapeneho cloveka, navyse opat vedeny ako osobny utok - teda parodoxne po vcerajsku kazdy vidi, aky je tvoj zaujem veci upokojovat a riesit kultivovane.
Je velmi vhodne, ze to tu bude vidiet minimalne do vecera, kto ako reaguje a aku vizitku si robi.
Respektujem to a mam uctu k cloveku, ktory tento web zalozil a k ludom, ktory tento web podporili financiami na jeho prevadzku preto sa neznizim Eurik na tvoju uroven a nebudem tie tvoje repliky vyvracat a ani ti oponovat - kazdy si spravi nazor sam.

Osobna sprava sluzi iba na vymenu e-mailov.

Re: Zvýšenie slobody na stránke

murcables napísal(a):

eurik1 vy by ste mali vyhladat pomoc a dat sa do ruk odbornikom, urcite Vam pomozu (elektrosoky a pod.)

Dnes si môžu názor o tom, kto by mal vyhľadať pomoc urobiť všetci čitatelia podľa VX788754271SK a RQ32865194SK poslednou poštou s Matúšom1999 za týždeň a schopnosťou Tvojej komunikácie pri kúpe jedného Atómia čo máš v komente.
http://www.burza-minci.com/node/69398
Ďalej
Jozef Slavik slavikjozef@gmail.com
23.12.2010
komu: PEKA74
Ahoj Peter, platba OK, komentár udelený.
Pokíaľ mince prišli OK nezabudni na komentár.
Šťastné a veselé Vianoce Matúškovi aj rodičom želá
Jozef Slávik €1
Od Vianoc 2010 stovky mojich obchodov a bártrov s Matúšom1999 a jeho otcom /všetko pre Matúša, lebo otec sa nevenuje nimizmatike/ na 200 km vzdialenosť s obratom cez 3 tisíc éčiek a neschopnosťou sa dohodnúť na jednej 2 € minci v Blave naozaj svedčí o tom, že je to objektívny pohľad...

€1

Re: Zvýšenie slobody na stránke

Hurá , moderatori polarizovali spektrum uzivatelov na kamaratov, tych o ktorych nic nevedeli a nepriatelov. vrcholom je stretnutie s clovekom, ktory nedodrzi dohodu, netaktne sa sprava a potom lobuje za vas ban, ako sam povedal, lebo on sa s nimi stretava na vajnorskej. tento tah sa mi velmi paci a verim, ze sa ujme a zlepsi atmosferu na stranke

Re: Zvýšenie slobody na stránke

...

j.v.

Re: Zvýšenie slobody na stránke

j.v. napísal(a):

...

Skoro som dostal chuť, ale neda sa. Musím ísť na kontrolu na srdcovocievne Smile.

Komunikácia cez email jolepeve@gmail.com